0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Edyta Gołąb-Andrzejak

  • Wydawca: Politechnika Gdańska

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 26,25 zł
23,63 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej

Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym rozwojem nowoczesnych technologii i postępującym procesem cyfryzacji społeczeństw w ujęciu globalnym w XXI wieku. Równocześnie, od początku XXI wieku obserwujemy wzrost zainteresowania tym zagadnieniem wśród badaczy marketingu (Bowden, 2007; Heath, 2007; Keller, 2001; Sawhney, Verona i Prandelli, 2005). Customer engagement zostało również wskazane jako kierunek badań w latach 2010, 2014 i 2016 przez MSI2 (Marketing Science Institute, 2010). Koncepcja zaangażowania klientów wciąż znajduje się w centrum zainteresowania badaczy marketingu oraz praktyków.

Struktura monografii została oparta na celach szczegółowych i powiązanych z nimi szczegółowych problemach badawczych. W związku z tym w opracowaniu wyodrębniono sześć rozdziałów:

I i II – przegląd światowej literatury przedmiotu w zakresie zaangażowania klientów;

III – analiza zagadnień teoretycznych dotyczących koncepcji logiki dominacji usługowej i jej powiązania z koncepcją zaangażowania klienta na gruncie usług;

IV – specyfikacja modelu koncepcyjnego i sformułowanie hipotez badawczych;

V – empiryczna weryfikacja modeli konceptualnego pomiarowego i strukturalnego i opracowanych dla nich hipotez badawczych

VI – przedstawiono wnioski z przeprowadzonego badania, omówiono wkład do nauki w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-7348-853-3
  • ISBN druku: 978-83-7348-853-3
  • Liczba stron: 242
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Meneliki nowe, czyli wina Tuska i logika białoruska

Nowa książka znanego i cenionego satyryka Krzysztofa Daukszewicza to nasza rzeczywistość podpatrzona i celnie skomentowana przez smakoszy win regionalnych. Czasem złośliwie, czasem dobrodusznie, ale zawsze dowcipnie i szczerze. Bo jak mówi Sasza...
267,30 zł 297,00 zł
Do koszyka

Ustawa o usługach płatniczych. Komentarz

Książka w sposób kompleksowy ujmuje problematykę dotyczącą warunków świadczenia usług płatniczych zarówno na gruncie prawa prywatnego (np. umowa ramowa, reguły ochrony konsumentów), jak i publicznego (np. objęcie nadzorem i...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? C...
179,10 zł 199,00 zł
Do koszyka

Prawna ochrona konsumenta rynku usług bankowych

Monografia Prawna ochrona konsumenta rynku usług bankowych prezentuje wybrane zagadnienia z zakresu rynku usług bankowych oraz cywilnoprawnej jak i karnoprawnej ochrony konsumenta.Pozycja zawiera kompleksowe omówienie poglądów...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Logika praktyczna z elementami wiedzy o manipulacji

Podręcznik bazuje na obowiązkowym wykładzie z logiki dla studentów różnych kierunków humanistycznych, w tym dla studentów prawa. To, co odróżnia go od innych publikacji tego rodzaju to badania własne autora, w ...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Celem pracy jest ujęcie kategorii wolności w wybranych kierunkach myśli ekonomicznej. Autorzy starali się prześledzić rozumienie tej kategorii i zwrócić uwagę na istniejący związek z sytuacją społeczno-ekonomiczną okresu, w którym powstaw...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!