0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Politechnika Gdańska

Pokaż listę kategorii
Zawęź wyniki
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Wybrane zagadnienia przepływów ciepła - Sebastian Bielski

Wybrane zagadnienia przepływów ciepła

Skrypt poświęcony jest omówieniu trzech mechanizmów przepływu ciepła, czyli procesów przewodzenia, konwekcji i promieniowania, przy czym najwięcej miejsca poświęcono przewodzen...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Intelligent interactive systems technologies - Adam Kaczmarek

Intelligent interactive systems technologies

Redaktor: Bogdan Wiszniewski
All research areas discussed in this book are the subject of intensive research conducted for many years at the Department of Intelligent Interactive Systems at the Faculty of Electronics, Telecomm...
23,63 zł 26,25 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Relacje międzyorganizacyjne w dobie INDUSTRY 4.0 - Anna Horzela

Relacje międzyorganizacyjne w dobie INDUSTRY 4.0

Niniejsze opracowanie rozpoczyna wprowadzenie Czytelnika w problematykę czwartej rewolucji przemysłowej wraz z przedstawieniem jej najistotniejszych zagadnień. Podjęte rozważania rozpoczęto od prez...
17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej - Edyta Gołąb-Andrzejak

Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej

Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dyna...
23,63 zł 26,25 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarys problematyki zarządzania zasobami informatycznymi w przedsiębiorstwie - Grażyna Musiatowicz-Podbiał

Zarys problematyki zarządzania zasobami informatycznymi w przedsiębiorstwie

Praktyczne, aplikacyjne cele monografii mają za zadanie ułatwienie menedżerom związanym z zarządzaniem technologią informatyczną wypełniania codziennych zadań z zakresu zarządzania różnorodn...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów - Magdalena Brzozowska-Woś

Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów

Głównym celem badań jest identyfikacja czynników i powiązań istotnych w procesie pozytywnego odziaływania komunikacji marketingowej online na angażowanie się młodych konsumentó...
23,63 zł 26,25 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20