0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego

Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Ułudy umysłu - Jolanta Kubiak-Szymborska

Ułudy umysłu

Idolatria gimnazjalistów
Problematyce idoli, idolatrii i idolizowania, jako kategoriom pedagogicznym, ale przede wszystkim jako znaczącym zjawiskom społecznym nie poświęcono dotychczas zbyt wiele miejsca we współcze...
Książka (miękka)
33,16 zł 34,00 zł
Do koszyka
Modelowanie śmiertelności i transfer ryzyka długowieczności - Marcin Bartkowiak

Modelowanie śmiertelności i transfer ryzyka długowieczności

Społeczeństwa w krajach uprzemysłowionych doświadczyły w ostatnim wieku dużych zmian w strukturze demograficznej. Z jednej strony nastąpił wzrost przeżywalności wśród osób z wyższych ...
Książka (miękka)
27,33 zł 28,00 zł
Do koszyka
Spektroskopia optyczna w ocenie jakości żywienia - Ewa Sikorska

Spektroskopia optyczna w ocenie jakości żywienia

Autor: Ewa Sikorska
Koncepcja zastosowania spektroskopii optycznej do oceny jakości żywnościTechniki spektroskopii optycznej stosowane w badaniach żywnościPomiar widm żywnościMetody chemometryczne st...
Książka (miękka)
27,33 zł 28,00 zł
Do koszyka
Systemowe uwarunkowania wzrostu i rozwoju gospodarczego krajów Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu

Systemowe uwarunkowania wzrostu i rozwoju gospodarczego krajów Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu

Niniejsze opracowanie poświęcone jest krajom Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Przedmiotem analizy jest 16 państw tego regionu, a mianowicie pięć krajów Afryki Północnej...
Książka (miękka)
19,41 zł 19,90 zł
Do koszyka
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie w ujęciu behawioralnym - Jan Polowczyk

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie w ujęciu behawioralnym

Autor: Jan Polowczyk
Zarządzanie strategiczne jest subdyscypliną nauk o zarządzaniu mocno osadzoną w realiach współczesnych przedsiębiorstw.Rosnące znaczenie zarządzania strategicznego wynika z jego zdolno...
Książka (miękka)
48,60 zł 54,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20