0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 29 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej - Ewelina Zarzycka

Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej

Wymiar krajowy i międzynarodowy

W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, generująca informacje niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych oraz operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz większ...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja - Dominik Drzazga

System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i planow...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków - Janusz Reichel

Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane metody ilościowe w finansach - Dorota Witkowska

Wybrane metody ilościowe w finansach

W monografii przedstawiono wiele zagadnień związanych z prowadzeniem analiz finansowych za pomocą metod ilościowych. Walorem opracowania jest omówienie problemów, z jakimi spotykają s...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw - Paweł Kopczyński

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Tom 2. Przestrzeń miasta przemysłowego. Zbiór studiów z okazji 200 lat Łodzi przemysłowej

W roku 2020 Łódź obchodziła dwusetlecie swojej historii przemysłowej. Jubileusz ten stał się podstawą do zorganizowania debaty naukowej nad historią przemysłową i przyszłością naszego miasta...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce - Jerzy Różański

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&o...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy - Beata Glinkowska-Krauze

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy

Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa

Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie na...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości - Marcin Michalak

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości

Ujęcie teoretyczne, studia przypadków, model

W niniejszej monografii objaśniono istotę i znaczenie miernika wyceny w postaci „wartości ekonomicznej” na tle procesu strategicznego zarządzania wartością przedsiębiorstwa w sferze inw...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Elastyczność mikro i małych przedsiębiorstw w kontekście finansowania zewnętrznego - Edward Stawasz

Elastyczność mikro i małych przedsiębiorstw w kontekście finansowania zewnętrznego

Tematem przewodnim monografii jest elastyczność mikro i małych polskich przedsiębiorstw opisana z punktu widzenia jej relacji z finansowaniem zewnętrznym z udziałem środków publicznych. Rozw...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami - Piotr Cezary Sosnowski

Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami

Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na rosnące znaczenie ograniczania negatywnego oddziaływania na środowisko w łańcuchu dostaw.W opracowaniu zostały omówione m.in. takie zagadnieni...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rewitalizacja i jej wpływ na gospodarkę miasta – studium przypadków - Ewa M. Boryczka

Rewitalizacja i jej wpływ na gospodarkę miasta – studium przypadków

Tematyka monografii łączy trzy interesujące poznawczo zagadnienia odnoszące się do miasta poprzemysłowego, transformacji gospodarczej oraz rewitalizacji ośrodków miejskich o przemysłowym rod...
22,01 zł 24,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP - Anna Pamuła

Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP

Autor: Anna Pamuła
Transformacja cyfrowa to kierunek, który zmienia nie tylko biznesowy sposób funkcjonowania, ale ma wpływ na wzrost efektywności energetycznej w organizacjach.W monografii zawart...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wycena europejskich opcji kupna w modelach rynku z czasem dyskretnym - Emilia Fraszka-Sobczyk

Wycena europejskich opcji kupna w modelach rynku z czasem dyskretnym

Uogólnienia formuły Blacka-Scholesa

Monografia poświęcona jest wycenie europejskich opcji kupna na akcje w uogólnionych modelach Coxa-Rossa-Rubinsteina (CRR). Poza wykładem dotyczącym klasycznego modelu CRR oraz modelu Blacka-...
19,76 zł 21,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami - Anna Krasnova

Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami

Autor: Anna Krasnova
Autorka podejmuje rzadko tak szczegółowo omawianą w ramach zarządzania zasobami ludzkimi problematykę, jaką jest utrzymywanie relacji organizacji z pracownikami, którzy już w firmie n...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Neuromarketing w Internecie - Benjamin Fischer

Neuromarketing w Internecie

Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. ...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Branding - Robert Jones

Branding, Krótkie Wprowadzenie 29

eBook (epub, mobi, pdf)
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka
Branding - Robert Jones

Branding

Krótkie Wprowadzenie 29

Autor: Robert Jones
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe ...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zależność gospodarki Ukrainy od stanu relacji energetycznych z Federacją Rosyjską - Tomasz Motowidlak

Zależność gospodarki Ukrainy od stanu relacji energetycznych z Federacją Rosyjską

Książka jest poświęcona relacjom energetycznym między Ukrainą i Federacją Rosyjską, które potraktowano jako jedną z istotnych determinant funkcjonowania gospodarki Ukrainy. Stan tych relacji...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Łódzka statystyka akademicka - Alina Jędrzejczak

Łódzka statystyka akademicka

Początki statystyki w Łodzi sięgają końca lat dziewięćdziesiątych XIX wieku, kiedy w 1898 roku utworzona została Giełda Papierów Wartościowych, w ramach której powołano Komisję Statys...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 29 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20