0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Informatyka

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&o...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Neuromarketing w Internecie - Benjamin Fischer

Neuromarketing w Internecie

Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. ...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Big Data - Dawn E. Holmes

Big Data

Krótkie Wprowadzenie 30

Redaktor: Piotr Fulmański
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Big data pokazuje, jak postęp technologiczny spowodowany rozwojem Internetu i cyfroweg...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wprowadzenie do groznawstwa

Wprowadzenie do groznawstwa

Redaktor: Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii a...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wyzwoleni i zagubieni w sieci

Wyzwoleni i zagubieni w sieci

Sztuka i wychowanie w kulturze konwergencji

Media konstytuują wszechogarniającą reprezentację nazwaną przez Baudrillarda hiperrealnością bądź rzeczywistością upozorowaną. Hiperprzestrzeń stwarza nieograniczone możliwości kreowania bytó...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji - Aleksandra Baszczyńska

Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji

Wiedza statystyczna jest cenna dla przedstawicieli wszystkich zawodów, ponieważ przed podjęciem działań należy najpierw stawiać pytania, a następnie uzyskiwać właściwe informacje. W dzisiejs...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Steganografia cyfrowa. Sztuka ukrywania informacji - Volodymyr Mosorov

Steganografia cyfrowa. Sztuka ukrywania informacji

Przedstawiamy Czytelnikowi książkę poświęconą aktualnemu zagadnieniu, jakim jest zabezpieczenie użytkowników sieci komputerowych przed kontrolowaniem prywatnych treści, rozmów lub e-m...
23,76 zł 26,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - Bogdan Gregor

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadnicz...
28,71 zł 31,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20