0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Informatyka

Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&o...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP - Anna Pamuła

Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP

Autor: Anna Pamuła
Transformacja cyfrowa to kierunek, który zmienia nie tylko biznesowy sposób funkcjonowania, ale ma wpływ na wzrost efektywności energetycznej w organizacjach.W monografii zawart...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczas...
Neuromarketing w Internecie - Benjamin Fischer

Neuromarketing w Internecie

Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. ...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Big Data - Dawn E. Holmes

Big Data

Krótkie Wprowadzenie 30

Redaktor: Piotr Fulmański
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Big data pokazuje, jak postęp technologiczny spowodowany rozwojem Internetu i cyfroweg...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji - Paweł Łuczak

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej intuicyjne w użytkowaniu, są przyjazne dla uczących się i nauczających, pozwal...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfrowa komunikacja organizacji

Cyfrowa komunikacja organizacji

Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewn...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Infografika w prasie i Internecie - Przemysław Szews

Infografika w prasie i Internecie

Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch g...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wprowadzenie do groznawstwa

Wprowadzenie do groznawstwa

Redaktor: Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii a...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza ekonomicznych warunków umowy kredytowej w ujęciu teorii gier - Andrzej Paliński

Analiza ekonomicznych warunków umowy kredytowej w ujęciu teorii gier

Głównym celem pracy jest próba określenia warunków umowy kredytowej, która zapobiegałaby zjawiskom selekcji negatywnej i pokusy nadużycia. W praktyce oznaczałoby to zawi...
17,55 zł 19,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

Przedmiotem rozważań niniejszej monografii jest prosumpcja w biznesie i w branży systemów informatycznych zarządzania. Autorzy przedstawiają rezultaty swoich własnych badań dotyczących prakt...
29,25 zł 32,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
LaTeX dla niecierpliwych. Część pierwsza. Wydanie drugie (poprawione i uzupełnione) - Zofia Walczak

LaTeX dla niecierpliwych. Część pierwsza. Wydanie drugie (poprawione i uzupełnione)

Autor: Zofia Walczak
„LaTeX” jest językiem znaczników, dzięki któremu możemy opisywać strukturę i wygląd dokumentu. Przy jego pomocy możemy przekonwerterować tekst źródłowy, pomieszany ...
14,04 zł 15,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy wspomagania organizacji SWO 2014

Systemy wspomagania organizacji SWO 2014

W prezentowanej pracy uwaga autorów skupia się na wybranych aspektach związanych z systemami wspomagania organizacji. Omówiono w niej współczesne trendy i kierunki wykorzystani...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wyzwoleni i zagubieni w sieci

Wyzwoleni i zagubieni w sieci

Sztuka i wychowanie w kulturze konwergencji

Media konstytuują wszechogarniającą reprezentację nazwaną przez Baudrillarda hiperrealnością bądź rzeczywistością upozorowaną. Hiperprzestrzeń stwarza nieograniczone możliwości kreowania bytó...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Technologie agentowe w organizacjach opartych na wiedzy - Mariusz Żytniewski

Technologie agentowe w organizacjach opartych na wiedzy

Nowoczesne organizacje, w szczególności organizacje oparte na wiedzy, poszukują nowych rozwiązań informatycznych wspomagających i doskonalących realizowane przez nie procesy biznesowe oraz p...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym ’11

Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym ’11

Wiedza i identyfikacja procesu jej rozprzestrzeniania jest jednym z najważniejszym tematów podejmowanych w odniesieniu do zarządzania organizacjami. Zdefiniowanie wiedzy jako zasobu organiza...
44,55 zł 49,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji - Aleksandra Baszczyńska

Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji

Wiedza statystyczna jest cenna dla przedstawicieli wszystkich zawodów, ponieważ przed podjęciem działań należy najpierw stawiać pytania, a następnie uzyskiwać właściwe informacje. W dzisiejs...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Steganografia cyfrowa. Sztuka ukrywania informacji - Volodymyr Mosorov

Steganografia cyfrowa. Sztuka ukrywania informacji

Przedstawiamy Czytelnikowi książkę poświęconą aktualnemu zagadnieniu, jakim jest zabezpieczenie użytkowników sieci komputerowych przed kontrolowaniem prywatnych treści, rozmów lub e-m...
23,76 zł 26,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji - Jerzy Michnik

Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji

Autor: Jerzy Michnik
Myślą przewodnią, która prowadziła autora podczas pisania tej pracy, było rozwinięcie metod wielokryterialnych tak, by mogły być pomocne w podejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym, k...
17,55 zł 19,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Paradygmaty gospodarowania zasobami informatycznymi w organizacjach biznesowych - Małgorzata Pańkowska

Paradygmaty gospodarowania zasobami informatycznymi w organizacjach biznesowych

Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy traktuje o zarządzaniu zasobami informatycznymi oraz o konieczności dokonania rozróżnienia między zarządzaniem i gospodaro...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20