Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców.
„Blokowe” wprowadzenie do programowania.
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z
Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile
Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!
Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto.
Nauczycie się także pisać programy, które:
· Zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji
· Na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy!
· Tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik
· Tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu
· Pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki
· Rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem
· Wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.
Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!
Craig Richardson jest twórcą oprogramowania i nauczycielem Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie.
Kod z tej książki będzie działał w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi
Podziękowania XIX Wprowadzenie XXI Rozdział 1. Przygotowania do naszej przygody 1 Rozdział 2. Teleportacja za pomocą zmiennych 29 Rozdział 3. Szybkie budowanie i dalekie podróże dzięki matematyce 49 Rozdział 4. Z łańcuchem na czat 69 Rozdział 5. Tak czy nie – wartości logiczne 87 Rozdział 6. Tworzenie minigier z użyciem instrukcji if 109 Rozdział 7. Potańcówki i parady z pętlami while 131 Rozdział 8. Funkcje dają nam supermoce 155 Rozdział 9. Dostęp do elementów za pomocą list i słowników 177 Rozdział 10. Magia Minecrafta z pętlą for 207 Rozdział 11. Zapisywanie i ładowanie budowli za pomocą plików i modułów 245 Rozdział 12. Programowanie obiektowe pozwala programować z klasą 273 Posłowie 301 Zestawienie identyfikatorów bloków 303 Skorowidz 309