0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Nauka programowania z Minecraftem

(eBook)

Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Craig Richardson

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,75 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nauka programowania z Minecraftem

Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców.
„Blokowe” wprowadzenie do programowania.
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!
Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto.

Nauczycie się także pisać programy, które:
· Zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji
· Na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy!
· Tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik
· Tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu
· Pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki
· Rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem
· Wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.

Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!

Craig Richardson jest twórcą oprogramowania i nauczycielem Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie.
Kod z tej książki będzie działał w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18688-3
  • ISBN druku: 978-83-01-18558-9
  • Liczba stron: 344
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Podziękowania XIX

Wprowadzenie XXI

Rozdział 1. Przygotowania do naszej przygody  1
Rozdział 2. Teleportacja za pomocą zmiennych 29
Rozdział 3. Szybkie budowanie i dalekie podróże dzięki matematyce  49
Rozdział 4. Z łańcuchem na czat  69
Rozdział 5. Tak czy nie – wartości logiczne  87
Rozdział 6. Tworzenie minigier z użyciem instrukcji if 109
Rozdział 7. Potańcówki i parady z pętlami while  131
Rozdział 8. Funkcje dają nam supermoce  155
Rozdział 9. Dostęp do elementów za pomocą list i słowników  177
Rozdział 10. Magia Minecrafta z pętlą for 207
Rozdział 11. Zapisywanie i ładowanie budowli za pomocą plików i modułów 245
Rozdział 12. Programowanie obiektowe pozwala programować z klasą  273

Posłowie  301

Zestawienie identyfikatorów bloków  303

Skorowidz  309

Inni Klienci oglądali również

9,86 zł 13,15 zł
Do koszyka

JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 9-10

Rozdziały 9-10 z publikacji pt."JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 9. KolekcjeRozdział 10. Przetwarzanie strumieniowe. Książka przedstawia sposoby i techniki programowa...
55,50 zł 74,00 zł
Do koszyka

Zapomniana historia nauki. Panny apteczkowe, znachorzy, kołtuny

W każdym dworze i dworku polskim znajdowała się domowa apteczka […] Śpiżarnia pańska z apteczką zostawała pod zarządem i pieczą panny apteczkowej, która wydawała kucharzom, smażyła konfitury, urządzała nalewki i domowe lekarstwa, piekła p...
58,50 zł 65,00 zł
Do koszyka

Prawna ochrona rodziny - skrypt dla studentów pedagogiki i innych nauk społecznych

Podręcznik jest adresowany do studentów pedagogiki, zwłaszcza studiów sprofilowa­nych ku pedagogice opiekuńczo-wychowawczej i resocjalizacyjnej, ale też pracy socjalnej, socjologii, psychologii, a także słuchaczy studiów podypl...
29,25 zł 39,00 zł
Do koszyka

Swift. Programowanie funkcyjne dla aplikacji mobilnych (ebook)

Ebook Swift. Programowanie funkcyjne dla aplikacji mobilnych autorstwa Marka Chu-Carrolla i Tony'ego Hillersona to wprowadzenie do nauki języka Swift i tworzenia aplikacji mobilnych za jego pomocą. Z publikacji Czytelnik dowie się wszystkiego, co powin...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

3 ebooki: Znamię czterech z angielskim, Groźny cień, Nauka angielskiego z książką dwujęzyczną

Zestaw zawiera 3 ebooki: - „Znamię czterech” Arthur Conan Doyle (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie). - „Z przygód Sherlocka Holmesa. Tłumacz grecki” Arthur Conan Doyle (wydanie dwuj...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Sense and Sensibility Rozważna i romantyczna w wersji do nauki angielskiego

Język angielski. Poziom B2-C1 Lubisz czytać dobre powieści, a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski?Mamy dla Ciebie idealne połączenie!Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!