Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
SOCJOLOGIA SPORTU to kompendium wiedzy o często pomijanym w naukach społecznych, ale niezwykle ważnym obszarze badań nad społecznymi aspektami sportu. Autorzy objęli swoimi rozważaniami niemal wszystkie aspekty współczesnej refleksji nad sportem, dzięki czemu mamy do czynienia z pracą nie tylko nowatorską, ale i kompleksową. Książka oferuje dobrze usystematyzowaną analizę sportu jako pola badawczego, sprawozdając nie tylko to, co dotychczas dokonało się w różnych jego częściach, ale również wskazując na potencjalne tropy. Autorzy definiują problemy, relacjonują najważniejsze wątki badawcze, a nade wszystko przywracają sport poważnej refleksji naukowej.
Emocje, płeć, zwierzęta,
doping, religia, technologia, media – to tylko kilka z kluczowych kategorii, w świetle których można oglądać sport.
Wstęp Honorata Jakubowska, Przemysław Nosal 7 Doping Aleksandra Leszczyńska 11 Emocje Honorata Jakubowska 25 Globalizacja Jacek Burski 35 Kibice Radosław Kossakowski 47 Klasy społeczne Michał Lenartowicz 61 Media Katarzyna Kopecka-Piech 75 Mniejszości seksualne Honorata Jakubowska 87 Naród Piotr Małczyński 99 Niepełnosprawność Jakub Niedbalski 115 Organizacje sportowe Renata Włoch 127 Płeć Honorata Jakubowska 135 Polityka Wojciech Woźniak 147 Postkolonializm Andrzej Polus 165 Praca Wojciech Woźniak 175 Rasa Piotr Małczyński 191 Religia Radosław Kossakowski 205 Sztuki wizualne Przemysław Strożek 219 Technologia Przemysław Nosal 231 Wielkie imprezy sportowe Renata Włoch 243 Zwierzęta Przemysław Nosal 253 Zakończenie. Kierunki rozwoju polskiej socjologii sportu Przemysław Nosal, Honorata Jakubowska 265 Noty o autorach 277 Indeks nazwisk 281