Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Autorzy książki opisali terapię i edukację z udziałem psów w kontekście badań naukowych, praktyki terapeutów i nauczycieli oraz międzynarodowych standardów Animal Assisted Interventions (AAI).
Czytelnik znajdzie tu:
próbę odpowiedzi na pytanie czy i kiedy warto angażować psy do zajęć edukacyjnych lub terapeutycznych oraz jaki jest sens takich działań, przegląd badań związanych z efektywnością AAI, wiedzę na temat zagadnień praktycznych, takich jak profilaktyka pogryzień, dogoterapia w treningu zachowań społecznych, w terapii dzieci z zaburzeniami zachowania, możliwość wprowadzania elementów dogoterapii w pracy logopedy, informacje na temat programów (także resocjalizacyjnych) opieki i pomocy zwierzętom oraz ich wpływu na postawy i osobowość.
Wstęp Agnieszka Potocka 7 1. Czy w terapii i edukacji potrzebny jest pies? Agnieszka Potocka 12 2. Sposoby oceny efektów zajęć z psem Joanna Nawrocka-Rohnka 39 3. Terapia logopedyczna z udziałem psa. Studium przypadku, obserwacje własne Michał Nochowicz 51 4. Terapia z psem dla dzieci z zaburzeniami w zachowaniu Katarzyna Chrobak 70 5. Trening umiejętności społecznych z udziałem psa Katarzyna Chrobak 85 6. Program profilaktyki pogryzień ,,Bądź bezpieczny z psem” Agnieszka Potocka, Monika Czwartyńska 96 7. Program „Pies w szkole, czyli nauka na cztery łapy i ogon” realizowany w Szkole Podstawowej nr 4 im. Jana Brzechwy w Swarzędzu Maja Szwanka 118 8. Zajęcia z psem dla dzieci zdrowych – czy ma to sens? Joanna Nawrocka-Rohnka 136 9. Wychowawcze aspekty pedagogiki z udziałem psów Agnieszka Potocka 153 Suplement. „Przyjaciele, czyli pies w celi” – początki zajęć z psami w polskim więziennictwie Agnieszka Terechowicz 183 O Autorach 213