W życiu zawodowym i prywatnym doświadczamy często sytuacji, gdy jesteśmy przez naszych rozmówców atakowani w sposób nieuczciwy i manipulowani. Przedstawione w tej książce metod...
Dobry mówca potrzebuje umiejętności i całej planety narzędzi, aby sprostać różnym sytuacjom komunikacyjnym. Owe narzędzia i umiejętności są tematem niniejszej książki. Powyższa pozyc...
Przekonywanie rozmówców do własnych racji i oddziaływanie za pomocą przekazywanych treści jest sztuką. W tej książce wyjaśniamy m.in., jak można skutecznie wzmacniać argumentację wyko...
Dzięki tej książce można nauczyć się systematycznego planowania i pokonywania kolejnych etapów na drodze do osiągnięcia celów zawodowych. Listy kontrolne, które odpowiadają kol...
Chcesz wygłosić prezentację w języku angielskim, a na przygotowanie pozostało niewiele czasu? Pomoże Ci ta książka. Znajdziesz w niej: najważniejsze informacje na temat przebiegu prezentacji, wskaz...
Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozm&oac...
Publikacja dostarcza wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji elektronicznej, pokazuje, jak reagować na otrzymane e-maile. Książka prezentuje ...
Szef zespołu zadaniowego, samodzielnego działu firmy albo niezależnej jej jednostki (np. oddział banku) czasem prowadzi nawet kilkanaście zebrań miesięcznie. Wielu z nich narzeka jednak podczas szk...
Książka ta ma za zadanie pokazać w sposób chronologiczny wszystkie etapy realizacji projektów:- od planowania wstępnego do planu struktury i zatwierdzenia projektu,<...
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu pośw...
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły, naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu.Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pr...
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu pośw...
Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczeni...
Publikacja dostarcza wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji elektronicznej, pokazuje, jak reagować na otrzymane e-maile. Książka prezentuje ...
Publikacja dostarcza wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji elektronicznej, pokazuje, jak reagować na otrzymane e-maile. Książka prezentuje ...
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skon...
Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw regół i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców.
Prowadzenie zebrańMenedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu. Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania. Jak je dobrze prowadzić?
Prowadzenie zebrańMenedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu. Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania. Jak je dobrze prowadzić?
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie,...