0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 266 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej - Ewelina Zarzycka

Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej

Wymiar krajowy i międzynarodowy

W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, generująca informacje niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych oraz operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz większ...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów - Joanna Smoluk-Sikorska

Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów

Wydawca: Scholar
Większość dotychczasowych badań skupiała się na analizie jednej z dwóch sfer rynku ekologicznego – albo na sektorze produkcji rolnictwa ekologicznego, albo na sektorze konsumpcji żywno...
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Geopolityka Nowego Jedwabnego Szlaku - Mikołaj Lisewski

Geopolityka Nowego Jedwabnego Szlaku

Wydawca: Scholar
W niniejszej pracy poddano całościowej analizie projekt Nowego Jedwabnego Szlaku. Przedstawiona historia rozwoju Inicjatywy jest dodatkowo uzupełniona o drobiazgowe omówienie poszczegó...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja - Dominik Drzazga

System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i planow...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków - Janusz Reichel

Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Otoczenie prawne sektora bankowego w Polsce - Krzysztof Koźmiński

Otoczenie prawne sektora bankowego w Polsce

Degradacja stanu prawnego oraz jej skutki

Wydawca: Scholar
Praca jest pierwszym znanym mi opracowaniem,w którym zaprezentowano tak przekonywającą krytykę orzecznictwa sądów krajowych jak i TSUE. Krytykę merytoryczną, obudowaną ciekawą i ważką...
63,00 zł 70,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Transparentność dokonań uczelni wyższej - Jacek Kalinowski

Transparentność dokonań uczelni wyższej

Perspektywa zewnętrznych interesariuszy

Celem głównym monografii jest identyfikacja poziomu transparentności dokonań polskich uniwersytetów z perspektywy zewnętrznych interesariuszy – w wymiarze finansowym i niefinans...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane metody ilościowe w finansach - Dorota Witkowska

Wybrane metody ilościowe w finansach

W monografii przedstawiono wiele zagadnień związanych z prowadzeniem analiz finansowych za pomocą metod ilościowych. Walorem opracowania jest omówienie problemów, z jakimi spotykają s...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw - Paweł Kopczyński

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współtworzenie wartości. - Miłosz Miszczyński

Współtworzenie wartości.

Cyfrowy sektor kreatywny

Wydawca: Scholar
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat,...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Tom 2. Przestrzeń miasta przemysłowego. Zbiór studiów z okazji 200 lat Łodzi przemysłowej

W roku 2020 Łódź obchodziła dwusetlecie swojej historii przemysłowej. Jubileusz ten stał się podstawą do zorganizowania debaty naukowej nad historią przemysłową i przyszłością naszego miasta...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce - Jerzy Różański

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe - Stanislaw Gomulka

Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe

Wydawca: Scholar
One of the characteristic facts concerning the “catching-up countries” is the exceptionally large variation in their per capita annual rate of growth, from about zero to about 10%. The ...
63,00 zł 70,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mechanizmy finansowe zjawiska urban sprawl - Piotr Lityński

Mechanizmy finansowe zjawiska urban sprawl

Perspektywa gospodarstw domowych i przedsiębiorstw

Wydawca: Scholar
Książka jest podsumowaniem ostatniej części badań prowadzonych w ramach projektu naukowego, który obejmował różne aspekty skutków finansowych urban sprawl dla poszczegól...
23,85 zł 26,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&o...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza b...
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój przedsiębiorczości społecznej w Polsce - Agnieszka Pacut

Rozwój przedsiębiorczości społecznej w Polsce

Wydawca: Scholar
Praca zawiera obszerne, stosunkowo szczegółowe omówienie kilku kluczowych zagadnień ogólnych, zwłaszcza rozwoju, przedsiębiorczości, instytucji, a obok nich szeregu kategorii o...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy - Beata Glinkowska-Krauze

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy

Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa

Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie na...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 266 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20