0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

(eBook)

Perspektywa humanistyczna

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2018

  • Autor: Bolesław Goranczewski

  • Wydawca: Scholar

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 27,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 18,90 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

24,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…)
Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności pomiędzy obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność.
prof. dr hab. Grażyna Prawelska-Skrzypek

Przedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (…) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny „zwornik”, w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu.
prof. dr hab. inż. Jacek Unold

Bolesław Goranczewski – doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości oraz znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i efektywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7383-961-8
  • ISBN druku: 978-83-7383-961-8
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 7
1. Idea klienta wewnętrznego w organizacji 15
1.1. Przegląd i systematyka dotychczasowego dorobku 15
1.2. Analiza treści publikacji badawczych 21
1.3. Dyskusja oraz analiza krytyczna dotychczasowego dorobku 36
1.4. Klasyfikacja klienta wewnętrznego. Model autorski 39
2. Istota organizacyjnych zachowań obywatelskich 45
2.1. Przegląd i systematyka dorobku literaturowego 46
2.2. Analiza treści publikacji badawczych 51
2.3. Specyfikacja organizacyjnych zachowań obywatelskich
oraz analiza krytyczna dotychczasowych dokonań 62
3. Konceptualizacja, operacjonalizacja badań oraz zastosowane metody
badawcze 71
3.1. Pozycjonowanie klienta wewnętrznego i organizacyjnych zachowań
obywatelskich w wymiarze eksplanacyjnym. Odniesienia
paradygmatyczne 71
3.2. Założenia metodyczne oraz zastosowane narzędzia badawcze 76
3.3. Charakterystyka organizacji, dobór próby, cel i problemy
badawcze 89
4. Wyniki przeprowadzonych badań własnych. Opis i analiza 103
4.1. Warunki organizacyjne sprzyjające zaistnieniu idei klienta
wewnętrznego i przejawianiu organizacyjnych zachowań
obywatelskich 103
4.2. Warunki psychospołeczne sprzyjające idei klienta wewnętrznego
oraz rozwojowi i podtrzymaniu OCB 118
4.3. Warunki organizacyjne oraz psychospołeczne przeciwskuteczne
dla idei klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań
obywatelskich 138
4.4. Świadomość klienta wewnętrznego oraz konsekwencje zachowań
etosowych w organizacji 155
4.5. Determinanty wpływające na skłonność do podejmowania
organizacyjnych zachowań obywatelskich o największej sile
oddziaływania 164
5. Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie.
Podsumowania, konkluzje i wytyczne do kolejnych badań 175
5.1. Porównanie idei klienta wewnętrznego i organizacyjnych
zachowań obywatelskich. Cechy wspólne i różnicujące 175
5.2. Relacje między klientem wewnętrznym a organizacyjnymi
zachowaniami obywatelskimi. Wnioski i konstatacje 178
5.3. Przesłanki dalszych badań 191
Zakończenie 197
Bibliografia 203
Indeks nazwisk 225

Inni Klienci oglądali również

44,25 zł 59,00 zł
Do koszyka

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W pra...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Segment osób w wieku 65+ w Polsce Jakość życia – Konsumpcja– Zachowania konsumenckie

Niniejsza publikacja ma na celu uchwycenie procesu starzenia się populacji w ujęciu mikro- i makroekonomicznym. Jej aplikacyjnym walorem jest analiza ciekawych informacji uzyskanych od badanych seniorów będących słuchaczami Uniwersytetów ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Ochrona przed skażeniami. Część IV. Wybrane zagadnienia metodologiczne, organizacyjne i techniczne likwidacji skażeń

W publikacji przedstawiono wybrane zagadnienia metodologiczne, organizacyjne i techniczne likwidacji skażeń.Z wielu zadań obrony przed bronią masowego rażenia w tym opracowaniu Autor wyodrębnił wąskie, ale jakże ważne specjalistyczne zagadn...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Język w zachowaniach społecznych

Język umożliwia człowiekowi swoisty, właściwy tylko jemu sposób orientowania się w rzeczywistości. Buduje i utrwala grupy społeczne, organizuje interakcje między grupami i między członkami tych grup. Osnową książki jest właśnie poznawcza grupotwórcza i...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Genetyka zachowania w psychologii i psychiatrii

Genetyka zachowania w psychologii i psychiatrii to książka szczególna. Opisano w niej wyniki badań nad genetycznymi i środowiskowymi uwarunkowaniami ludzkich zachowań. Wszystkie cytowane badania zostały przeprowadzone w ostatniej dekadzie, przy wyko...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Aspekty złożoności kultury organizacyjnej

Opis książki: Publikacja prezentuje problematykę złożoności kultury organizacyjnej wobec globalizującej się gospodarki i dynamicznych zmian w otoczeniu w sposób kompetentny, spójny, syntetyczny i jednocześnie komunikatywny. [Fragment rece...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!