0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podstawy analizy fundamentalnej

(eBook)

Podejście strategiczne

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 22,95 zł
20,66 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Podstawy analizy fundamentalnej

Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w istotny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Treść książki dotyczy merytoryczno-metodycznych zagadnień przeprowadzania analizy fundamentalnej przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem analizy strategicznej jako instrumentu wykorzystywanego w rozważanych obszarach zarówno przez inwestorów, jak i zarządzających spółką. Czytelnik może zapoznać się z wiedzą z danej dziedziny, znajdzie też problemy do samodzielnego rozwiązania, pytania testowe i zadania praktyczne. Publikacja ukazuje wielość, złożoność i różnorodność zjawisk zachodzących w toku zarządzania przedsiębiorstwem oraz prezentuje metody, techniki i narzędzia służące do prawidłowej oceny jednostki i jej otoczenia. Adresowana jest przede wszystkim do słuchaczy studiów związanych z finansami i naukami o zarządzaniu. Będzie również przydatna inwestorom indywidualnym, analitykom i specjalistom, którzy pragną dobierać akcje spółek w przemyślany sposób, a także osobom poszukującym narzędzi analizy strategicznej do celów niezwiązanych z obrotem papierami wartościowymi.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8088-145-7
  • ISBN druku: 978-83-8088-144-0
  • Liczba stron: 214
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	9

Rozdział I. Podstawowe problemy i założenia analizy fundamentalnej	13
1.	Istota i cele analizy fundamentalnej	13
2.	Zakres analizy fundamentalnej	20
3.	Problemy	24
4.	Pytania testowe	25

Rozdział II. Fundamenty działania przedsiębiorstwa	27
1.	Pojęcie przedsiębiorstwa i cele jego działania	27
2.	Uwarunkowania decyzji finansowych na tle celów interesariuszy przedsiębiorstwa	37
3.	Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw	42
4.	Źródła finansowania przedsiębiorstw	53
5.	Rola i znaczenie finansów w przedsiębiorstwie	67
6.	Problemy	74
7.	Pytania testowe	75

Rozdział III. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa	77
1.	Składniki makrootoczenia przedsiębiorstwa	77
2.	Metody analizy makrootoczenia przedsiębiorstwa	84
2.1.	Koncepcje bezscenariuszowe	84
2.2.	Koncepcje scenariuszowe	99
3.	Problemy	113
4.	Pytania testowe	114
5.	Zadania do samodzielnego rozwiązania	115

Rozdział IV. Analiza sektorowa	119
1.	Cele i zakres analizy otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa	119
2.	Metody analizy sektorowej przedsiębiorstwa	127
3.	Problemy	159
4.	Pytania testowe	159
5.	Zadania do samodzielnego rozwiązania	160

Rozdział V. Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa	163
1.	Cele i zakres analizy potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa	163
2.	Metody analizy sytuacyjnej przedsiębiorstwa	166
3.	Problemy	191
4.	Pytania testowe	192
5.	Zadania do samodzielnego rozwiązania	193

Zakończenie	197
Bibliografia	201
Spis tabel	209
Spis rysunków		211
Odpowiedzi do pytań testowych	213

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Technika wysokich napięć. Podstawy teoretyczne i laboratorium

Technika wysokich napięć jest dziedziną prac badawczych odgrywających zasadniczą rolę we wszystkich działach elektrotechniki: w wytwarzaniu, przesyłaniu i rozdziale energii elektrycznej. Podręcznik w części teoretycznej zawiera zbiór zagadnień z...
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka

Podstawy biologii komórki t. 1

Jest to tłumaczenie piątego wydania bardzo popularnego w świecie podręcznika biologii komórki, który w niezwykle przystępny sposób przedstawia złożoność funkcjonowania najmniejszej jednostki życia - komórki. W porówna...
43,17 zł 47,97 zł
Do koszyka

Ekonometria. Podstawy teorii i praktyki

Książka zawiera podstawowy kurs teorii i praktyki ekonometrii. Jest przeznaczona dla studentów różnych dyscyplin ekonomicznych poza specjalizacją ekonometrii. Będzie również użyteczna dla ekonomistów prowadzących analizy dan...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Analiza przypadków klinicznych w alergologii. Leczenie farmakologiczne w praktyce polskich lekarzy. Część II

Wysokospecjalistyczna publikacja uwzględniająca prawidłowe, zgodne z najnowszą wiedzą, sposoby diagnozowania, postępowania terapeutycznego i efekty leczenia 30 przypadków dotyczących m.in.: astmy, ostrego zespołu wieńcowego, anafilaksji, alergii...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

Podstawy projektowania linii wałów statków

W skrypcie pt. „Podstawy projektowania linii wałów statków” dokonano charakterystyki elementów wchodzących w skład linii wałów oraz zaprezentowano metody obliczeniowe. Książka jest przeznaczona dla studentó...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!