0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2023

  • Autor: David Kelley, Jeremy Utley, Perry Klebahn

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,90 zł
62,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes

IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE.
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz.
Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał.
Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność.
W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak:
• pokonać niebezpieczne pułapki myślenia
• znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach
• oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny
• projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty
• stać się innowacyjnym
• uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób.

Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow.
Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najlepsze.
– Scott Galloway, autor bestselerów Wielka czwórka oraz Post Corona. Biznes w czasach pandemii
Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów. Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce znajdziesz na nie sposób!
– Greg McKeown autor bestselerów Esencjalista. Mniej, ale lepiej oraz To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
Ideaflow daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy.
– Seth Godin, autor książki To jest marketing!
Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną lub zamkniętą na nowe pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn oferują praktyczne wskazówki, jak odblokować innowacyjność w sobie i innych.
̶ Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały i Toksyczne miejsce pracy
Jeremy Utley jest dyrektorem ds. edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program „Mistrzowie Kreatywności”. Perry Klebahn jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8231-338-3
  • ISBN druku: 978-83-8231-337-6
  • Liczba stron: 368
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa 13
Komu potrzebne są pomysły? 15
Wstęp 19
CZĘŚĆ PIERWSZA
WPROWADZAJ INNOWACJE
Rozdział 1
Miarą jutrzejszego sukcesu są dzisiejsze pomysły  35
Rozdział 2
Wzmacnianie ideaflow 61
Rozdział 3
Zarzuć problem pomysłami  91
Rozdział 4
Budowa bazy danych innowacyjnych pomysłów  121
Rozdział 5
Przetestuj swoje pomysły 149
Rozdział 6
Niech cały świat będzie twoim laboratorium 181
WZBIJ SIĘ NA WYŻYNY
Rozdział 7
W poszukiwaniu różnych perspektyw 217
Rozdział 8
Zmień swoją perspektywę 253
Rozdział 9
Pobudzanie ciekawości 281
Rozdział 10
Zachęcaj do twórczych kolizji 303
Rozdział 11
Przełamywanie twórczego impasu 321
Podsumowanie 339
Podziękowania 355
Przypisy końcowe 359

Inni Klienci oglądali również

9,09 zł 10,10 zł
Do koszyka

Dorosłość jako faza życia; Proces ewolucji człowieka w świecie gwałtownych przemian technologicznych

Autorka podejmuje rozważania, wobec któych trudno przejść obojętnie w refleksji naukowej, szczególnie w perspektywie nauczyciela-wychowawcy praktyka. Rzeczywistość zmienia się pod wpływem nowych technologii, a z nią ludzie. Czy można i tr...
44,99 zł 49,99 zł
Do koszyka

Oglądaj koszykówkę jak geniusz

Co na temat zdolności LeBrona Jamesa do spontanicznego rozdzielania zadań uważają znawcy wina? Jak magicy oceniają techniki dryblingu Chrisa Paula? Nick Greene w przezabawny sposób rozkłada koszykówkę na czynniki pierwsze, czerpiąc z wied...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Świat według Hollywood. Jak mądrze oglądać filmy

Oglądanie filmów jest często ćwiczeniem polegającym na zawieszaniu niedowierzania. Pozwalamy, aby światła wokół przygasły i dajemy się emocjonalnie unieść biegowi opowieści, która rozgrywa się na naszych oczach.Niestety...
23,63 zł 26,25 zł
Do koszyka

Jak uwolnić się z psychicznego bagna. Poradnik Praktyka

Poradnik dla wszystkich, których dotknęła depresja, apatia, autodestrukcja, myśli samobójcze, oraz dla tych, którzy z innych powodów wpadli w psychiczne bagno. Na podstawie konkretnych technik i działań dowiedzą się oni, w j...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Jak opowiadać dobre historie?

W tytule "Jak opowiadać dobre historie?" Piotr Bucki – ekspert w dziedzinie komunikacji – odkrywa tajemnice dobrego storytellingu. Dobrego, czyli takiego, który zaangażuje Twojego słuchacza i wciągnie go w pasjonującą podr&...
14,39 zł 15,99 zł
Do koszyka

Jak zdobyć serce lorda Rivenhalla

Effie pasjonuje się historią i właśnie jest na tropie odkrycia, które może jej ułatwić wstęp do Towarzystwa Archeologicznego. Jednak nowy właściciel ziemi, na której prowadzi wykopaliska, lord Rivenhall, kategorycznie żąda, by natychmiast...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!